Omzet en uitstraling, wat is het verband? Als u een uitnodiging voor een seminar krijgt dat vol spelfouten staat, gaat u er dan naar toe? Als u een lelijk visitekaartje in handen gedrukt krijgt, gunt u de gever dan de order of gaat u toch liever naar een ander? Uitstraling is cruciaal. Grotere bedrijven beseffen zich dit vaak wel. Maar soms trappen startende ondernemers in de val om overal op te beknibbelen. De achterneef van de overbuurjongen wil de bedrijfswebsite wel maken. Een ‘professioneel’ logo wordt met een knullig programma in elkaar geflanst. En dan verbaasd zijn dat de orders uitblijven.
Meer omzet
Als vormgever wil ik de uitstraling van het bedrijfsleven niet alleen letterlijk mooier maken, maar ook efficiënter. Een passende huisstijl zorgt er niet alleen voor dat u beter voor de dag komt, maar het levert ook meer klanten op. Mensen willen in zee met iemand die professionaliteit uitstraalt. Let daarbij ook op uzelf; stel als u tot uw eigen doelgroep behoorde, zou u dan zaken willen doen met uw bedrijf?
Originaliteit
Bij één van mijn eerste netwerkbijeenkomsten kreeg ik twee dezelfde naamkaartjes van twee aparte bedrijven in handen gedrukt! Hetzelfde ontwerp, kleuren en lettertypes. Alleen de gegevens waren verschillend. Dit is een drama voor de geloofwaardigheid. Laat uw huisstijl bij een professionele vormgever maken en doe dat niet door een standaard template bij een internetdrukkerij te gebruiken. Uiteindelijk betaalt originaliteit zichzelf terug!
Duur?
Nog steeds denken veel mensen dat het inhuren van een vormgever automatisch hoge kosten betekent. Maar u kunt de prijs voor een goede uitstraling beter zien als een investering. Want weet u hoeveel u verliest als potentiële klanten u niet voor vol aanzien?
Maak nu een afspraak
Wilt u dat wij uw huidige huisstijl aanpassen? Kan uw omzet wel een ‘boost’ gebruiken? Schroom dan niet om contact op te nemen met hét bedrijf voor vormgeving en communicatie. U kunt ons mailen voor meer informatie.